вівторок, 12 травня 2020 р.

13 травня




 Дистанційне навчання


13 травня

 


 

 1. Математика - т. "Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа"

 

~ Розв`язуємо приклади на ділення - с. 160, № 1023, № 1026, №1028, № 1031

 

~ У четвер - самостійна робота (буде 12-ть прикладів на ділення стовпчиком)

 


  

2. Російська мова - т. "Собственное мнение по поводу прочитанного текста"

 

~ На с. 159, в упр. 398 - прочитай, что значит высказать собственное мнение;

 

~ Прочитай текст в упр. 399, устно выполни все задания;

 

~ В упр. 400 ознакомься с памяткой "Как высказывать собственное мнение по поводу прочитанного текста";

 

~ Выполни устно упр. 401 и упр. 404

 

 

  3. Природознавство - т. "Будова речовин", с. 165 - 167

 

~ Пригадайте, що таке речовини?

 

Які є агрегатні стани речовини?

 

~ Сьогодні ми будемо вивчати будову речовин;

 

~ Подивись відеофильм

 

 

~ Прочитай матеріал по підручнику на с. 165 - 167;

 

~ Дай відповіді на запитання після тексту;

 

~ Прочитай і вивчи висновок сьогоднішнього уроку.

 

 

 

4. Літературне читання - т. "Моя сім`я, моя родина"

 

~ В додаткових книжках "Позакласне читання" ви повинні були прочитати вірші та оповідання про сім`ю;

 

~ Перевір свої знання:

 

Виконай письмово завдання до теми "Моя сім`я, моя родина" на с. 131 - 132

 

 

 


 


 


 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар